exercitii

Exercitiul 1: Tu cu tine!

Gaseste un cronometru si pune-l undeva aproape, unde sa il si vezi (poti sa il tii si in mana). Iata ce vei face: stand in picioare, cu ochii inchisi, va trebui sa numeri un minut. Cand inchizi ochii si incepi numaratoarea, dai drumul si la cronometru. Cand termini numaratoarea, deschide ochii si opreste cronometrul. START!

Pentru a valorifica acest exercitiu, te invit sa raspunzi la urmatoarele intrebari:

  • Cat timp a trecut? (diferenta dintre numaratoarea ta si cronometru)
  • Cum te-ai simtit in timpul exercitiului?
  • Trebuie sa se fi intamplat unul din trei lucruri: ori ai deschis ochii inainte sa treaca, de fapt, un minut, ori i-ai deschis la fix, ori ai stat mai mult decat trebuia. Care este motivul petru care ai numarat mai putin/bine/mai mult? Ce iti spune asta despre tine?
  • Cum poti folosi in beneficiul tau informatiile pe care le-ai aflat despre tine (sau poate ca le stiai deja) in urma acestui exercitiu?
  • Gandeste-te la un lucru pe care poti sa il imbunatatesti la tine, folosind informatia pe care ai capatat-o. Cand te apuci de el?
Reclame

4 gânduri despre „Exercitiul 1: Tu cu tine!”

  1. eu am facut exercitiul acum ceva vreme, impreuna cu o gasca de colegi-prieteni. am stat cel mai mult, am numarat 1 minut si au trecut aproape 2 minute.

    ce s-a intamplat de fapt? am fost cat se poate de egoista si am vrut sa petrec cat mai mult timp eu cu mine. stiam ca nu petrec timp cu mine de obicei… stiam ca intr-o zi am 8 activitati in loc de 3, ca sa ajung la sfarsitul zilei acasa, obosita ca sa scap de intrebarea: „am facut cele 8 activitati cu un scop?”.

    pot sa incep sa petrec timp cu mine… si sa aflu „ce ma face implinita / fericita”, ca sa ma indrept in acea directie.

    incercati! merita efortul!

  2. Se pare ca minutul meu are daor 48.9 secunde ;)! Banuiesc restul de 1.1 secunde e exact intervalul in care ma arunc de obicei cu capul inainte ca mai tarziu sa am de ce cucuie ma plange.

    Senzatia pe care o genereaza exercitiul, dincolo se ameteala de la prea multa cofeina, e ca trebuie sa ajung la finish inaintea sau macar in acelasi timp cu „adversarul” meu, timpul.

    un beneficiu si o tinta ar fi sa imi fixez cronometrul intern dupa un ritm mai rational…mai putin impulsiv. Si cred ca am inceput deja de la prima secunda in care mi-am spus ca trebuie sa incetinesc numaratoarea altfel termin mai devreme de 30 de secunde ;).

  3. Si eu am facut exercitiul acesta. Trebuia sa il fac de 2 ori, dar l-am facut doar o data. Da stiu, am trisat pentru ca am preferat sa observ pe ceilalti.
    Asta ar fi primul motiv si al doilea, miE frica sa stau cu mine. Chiar daca e vb si de minutul ala, ma sperie numai gandul, ce as putea vedea in mine, daca e ceva ce nu imi convine? Daca nu imi place? Daca am standardele prea ridicate, chiar si pentru mine?
    Totusi am gasit o solutie, imi gasesc ocupatii toata ziua ca sa nu pot sta nici macar un minut singura. De fapt, cred ca ”singuratatea” este problema.
    A si am uitat sa zic, eu am stat cam 58”.This is me 🙂

  4. Am stat 52 secunde in liniste cu mine insami. Stiu, e putin insa mi-s prea agitata ca sa stau pe loc. Mi-ar trebui totusi some extra time cu gandurile mele… 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s